czwartek, 16 sierpnia 2012

Jak pomalowac twarz dzieci tygrys krok po kroku / How to face paint kid's faces tiger step by step

Jak pomalowac twarz dzieci tygrys krok po kroku / 
How to face paint kid's faces tiger step by step
 
  
Malujemy gabka srodek buzki na kolor rozowy.
By using a sponge with pink paint we will paint the middle of face.
 

 Wokol rozowego koloru malujemy gabeczka na kolor niebieski.
Around the pink we will paint with blue paint.

 Staramy sie sprawic by kolory sie ze soba zmieszaly, by nie byla widoczna granica miedzy nimi.
Try to blend the two colours.

 Gabeczka z bialym kolorem malujemy nos, oczka i buzie tygrysa.
By using sponge and white paint - make nose, eyes and mouth of tiger.

 Czarnym kolorem zaznaczamy kontury oraz nosek.
Make out lines by black paint.

Dodajemy biale kreseczki, ktore maja imitowac futerko.
Add white lines to imitate fur.

 Czarnym kolorem malujemy kontury i kreseczki male (futerko).
Add black lines (fur).

 Dodaj wasy i mamy dziewczecego tygryska w calej okazalosci :)
Add whiskers and we will have a girly tiger :)

3 komentarze:

  1. fajne te Twoje kursiki jak pomalować buźki. W zeszłym roku też malowałam córeczkę na jej urodzinkach. W tym roku już odpuściłam, ale skorzystam z Twoich kursików przy następnym razie. Jak tam na Pinterescie? Ja się na dobre wciągnęłam.Dużo fajnych pomysłów tam znalazłam Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ale metamorfoza... cudownie!

    OdpowiedzUsuń