sobota, 10 listopada 2012

Swiateczne kartki z choinka z papierowej wikliny / Christmas Cards from newspaper

Swiateczne kartki z choinka z papierowej wikliny / Christmas Cards from newspaper

Okazuje sie, ze papierowa wiklina moze przydac sie nie tylko do wyplatania przestrzennych koszykow, 
serc czy stroikow swiatecznych.
Majac duzy zapas rurek postanowilam do czegos je wykorzystac. 
Inspiracja byla kartka zrobiona przez kolezanke,
 ktora do stworzenia choinki na kartce wykorzystala galazki drzewa, 
polaczyla male drewienka w ksztalt choinki.
 Ja za to skleilam papierowe rurki. 
Niektore karteczki maja choinke gazetowa, a inne pomalowalam sprayem.
 Efekt zaskoczyl nawet i mnie sama. A co Wy myslicie o tym pomysle ?
Pozdrawiam, Marta







7 komentarzy:

  1. Cudne ! Jej, nie wiem, która najbardziej mi sie podoba, pierwsza ? Nie, trzecia. A może ostatnia ? Wszystkie !

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekne sa te karteczki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł!!! Moja faworytka to ta na niebieskim tle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądaja jak z tektury falistej.Super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś w szkole robiłam z pomalowanych na zielono patyczków :D Wiklina to znacznie bardziej estetyczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się Twoje świąteczne prace. Postanowiłam docenić Cię w moim wyróżnieniu, zapraszam po nie na mojego bloga, mam nadzieje, że przyjmiesz je ode mnie www.kartkownia.blox.pl :)

    OdpowiedzUsuń